Lördag

Jag måste vända på dygnet! Jag börjar ju plugga snart. Och det går ju inte om jag ska vara vaken hela nätterna!
Men jag tar det på måndag, för nu är det helg!

Lördag idag, och Lisse ville dricka lite. Så vi ska ta och dricka vinet hon fick i julklapp. Vet dock ej vad vi ska göra. Om vi bara ska sitta hemma och ta några glas, eller om vi ska gå ut. Men jag vill ut! Det är inte ett måste att gå till krogen, men hem till någon kompis eller varför inte sätta sig på en parkbänk i stan bara. Något vill jag göra iaf! Jag har t.o.m kokat fruktsoppa på äpplen inatt som står i kylskåpet och blir kallt tills imorgon. När man är bakis så är det väldigt bra medicin! Det fick jag lära mig av mina föräldrar. Eller ja, dom lärde mig det inte direkt. Men om dom skulle dricka en kväll så stod det alltid ett paket nyponsoppa och ett paket blåbärssoppa i kylskåpet som dom sedan drack av dagen efter. Och det hjälper. Så jag har förberätt för morgondagen!

Jag har inte sovit något inatt och nu är klockan 11:00. Kanske måste sluta ögonen en stund så jag orkar göra något överhuvudtaget idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0