Hemma igen!

Då var första dagen avklarad. Och det gick bra! Fick lite information och så. Så på onsdag kör jag igång! (Har ledigt imorgon, gött!) Detta ska bli så kul! Jag kan inte fatta att jag känner som jag gör. Jag borde vara nervös, ha ångest och allt sånt där man känner när man ska börja något nytt. Jag börjar skolan igen lixom. Men jag kan inte känna något annat än lycka och förväntan på vad som komma skall. Det är konsdigt, men bra! När jag satt där på skolan hoppades jag på att jag skulle se ett känt ansikte. Att det kanske var någon man kände igen iaf. Men nej, såg ingen. Men sen tyckte jag att jag såg en liten söt flicka, och när hon vände sig om så såg jag att det var Ruth. Dock ska vi inte gå samma kurs, men vi ska iaf gå på samma skola. Så nu behöver jag inte sitta ensam på lunchen, hehe :P Det hade inte gjort mig så mycket om jag var helt ensam. På nya platser kan man alltid hitta nya vänner. Men lite skönt är det att det finns någon man känner där. Så vi gick glada iväg ner till stan när vi va klara för Rutan ville käka lite. Jag hade inga pengar med mig, så hon var snäll och bjöd på lunch :)





Vi tjöta hela vägen hem till Trollhättan.
Sen stack hon hem och jag tog bussen hem till mig.
Så nu sitter jag här, glad och vet inte vad jag ska göra.
Har nästan lust att ta mig ett glas vin. Så jag tror jag gör det faktiskt!
Jag är ju trotts allt ledig imorgon ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0