Gårdagen var super!

Jag hade en skit kul kväll igår. Först drog vi till O'learys och var där en stund. Stog och lyssna på när min sysslings pojkvän sjöng. Riktigt bra faktiskt! Sen tog vi med oss lite folk och så drog vi vidare till Butlers. Träffa massa gött fölk, vänner och bekanta jag inte sätt på länge! Flörta till mig nån öl och stog och dansa. Fick även många fina komentarer på sminkningar jag gjort. Roligt att folk tycker om det jag gör. Kanske något jag kan leva och tjäna pengar på!? Men nu sitter jag och dricker cola och väntar på att min pappa ska ringa. Vi ska åka iväg och kolla skolan jag snart ska gå på.
På måndag är det dags! Jippiiiii! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0