Family fun!

På förmiddagen i lördas kom min syster och hämta mig,
vi skulle åka och bada på Vattenpalatset i Vänerborg med barnen.
Syrran , baby Ricky och Violet höll sig till barnbassängen,
medans jag och Lilly hade kul i dom andra bassängerna.


Lilly ville att jag skulle ta kort när hon lekte lite
i barnbassängen innan vi skulle fika.




Lilly och jag myser.


Violet njuter med sin chipspåse.


Syrran matar lilla baby Ricky.


Bäbisen börjar redan bli stor.


Efter vi fikat klart så gick vi och bada igen.
Nettan och dom minsta kom även och bada med mig och Lilly
i den stora bassängen en stund innan det var dags att åka vidare.
Vi åkte till Siba-huset och åt en god lunch.
Lilly och Violet åt inte så mycket,
för det är ju roligare att leka än att äta såklart.

Lilly kastar en boll...


...rakt i huvudet på Violet.


Trötta lilla baby Ricky pratar med mig.
Förstår dock inte vad han säger.



Efter vi ätit klart åkte vi bort till Godis Jätten
för att köpa lördas-godis till dom små.





Sen var det dags att åka hem igen.
Men det var en jätte rolig och underbar dag.
Det får vi snart göra om tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0