Nja...

Quarantine 2 var la sådär, som alla andra pest filmer.
Nu en ny film, Just go with it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nja 1an var la ok men 2an sög är ju bara massa skrik och panik plus dumma människor. Filmer du borde se är (Attack the block) sjukt bra film. (Bereavement) bra skräck rulle, och sist (Everything must go) sjukt bra drama\komedi med will ferell. xxxxxxxx \\\ Sasha

2011-09-06 @ 11:56:47
Postat av: Hannah

Ja 1:an var bättre. Och som du sa, bara massa skrik och dumma människor i 2:an. Hatar sånt! Men jag tycker att den första, spanska variationen (Rec och Rec 2) Var bättre än dom amerikanska Quarantine. Kolla dom om du inte har sätt dom. Attack the block har jag funderat på att se, så det ska jag göra. Får hoppas att Bereavment är bra då, för brukar bli besviken på skräck filmer. Och så får jag testa Everything must go. Har tankat alla nu, så ska se dom när jag kan :) Tack för tipsen. Kan ge dig några tips med: (Red riding hood), (Thor), och en lite äldre film, (The fourth kind) En riktigt bra film! Värkligen värd att se! :)

2011-09-06 @ 17:03:12
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rec filmerna är tusen gånger bättre absolut!!!! och jag har redan sett alla dom du rekomenderar, jag är en ganska stor film geek :) Men ¨måste säga att (Red riding hood suger ganska hårt,jag lovar att jag kan skriva ett bättre manus och filma mycket mycket bättre. Men alla tycker la olika hehe :) Ps. tack för tippsen anyway. xxxxxxxx \\\ Sasha

2011-09-06 @ 18:59:01
Postat av: Hannah

Hehe ok bra. Jag är med lite film geek, men datan har varit paj så har inte kunnat se film på ett tag, så nu får man ta igen en del :p Ne jag tyckte att den 'nya' red riding hood var bra. Gilla den nya twisten. Men smaken är som baken :)

2011-09-06 @ 20:23:41
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja och som i vissa fall så smakar baken faktiskt bra :P Om du gillar sci fi så rekomenderar jag starkt (Attack on the block) en av dom bättrre jag har sett på länge och även (Super 8) =) xxxxx Sasha

2011-09-07 @ 15:19:35
Postat av: Hannah

Hehe ja precis :p Yes det gör jag och ska se till att se dom filmerna, äntligen :)

2011-09-07 @ 22:20:03
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0