Kan inte sova...

...eller vill inte sova. Är inte riktigt säker.
Jag sitter här och dricker te och svettas som en gris.
Men jag antar att det bara är bra. Så man får ut alla bassilusker ur kroppen.
Näsan rinner som fan på mig med.
Kanske inte är så roligt att höra (läsa) , men det är så det är. JAG ÄR SJUK!

Jag har lust att göra något. Men har jag ork till det? NEJ!
Borde egentligen vila upp mig lite. Är ledig imorgon, men sen ska jag jobba.
Jag kommer ju aldrig orka det om jag ska må så här.
But i'm a fighter, and i always pull through!
Men det är klart, man vill ju iaf må någorlunda bra när man ska till jobbet.

Nä, nu ska jag ta lite nässpray och dricka lite mera te. Kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0