Ingen bra dag!


Vaknade med hög smärta idag. Hade sånn mensvärk! Kändes som värkarna man får innan man föder barn. Fast mildare såklart. Jag har ju inga barn, men kan tänka mig hur det känns. När man har så ont som jag har haft idag, så undrar man om man någonsin kommer skaffa barn. Men jo, det är klart jag kommer göra. Men då ska dom fan få proppa i mig en massa droger så jag inte känner ett piss!

Känner mig almänt dålig idag. Ont i halsen har jag med.
Bara jag inte är påväg att bli sjuk. HATAR ATT VARA SJUK!
Hungrig är jag med. Men har ingen lust att äta. Laga mat har jag inte orkat göra heller. Finns lite mat kvar sen igår som jag kan ta senare kanske. Eller så får det bli en macka. Men nu ska jag ta mig en kopp te.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0