Bilder från i lördas :)


Påväg hem till päronen för att fira lilla mamma.



Syrran med hennes yngsta, Ricky.



Brorsan och Ricky. (Systersonen Viktor i bakrunden)


Folket sitter och väntar på maten.



Syrrans Rick och pappa.


Lissette och Viktor.


Mamma står i köket och gör egen kina-mat.



Jag och lilla Ricky.



Lisse och Ricky.


Söta lilla pojken.



Ricky på sin potta. (haha :P)


Folket vilar magen efter den goda maten.



Happy family.


Lite kubb-spel.



Mamma öppnar sina presenter.


Blomman hon fick av mig.



Bär-paj till efterrätt.



Min fina mamma.



Lite chocolate fondue.



Lisse lär mamma spanska.


Sedan: Jag och Lisse i stan innan vi gick till O'learys.



Lisse, Aaron och Milos på O'learys.


It was a fun night!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0