Väntan...

Idag vaknade jag tidigt efter inte så många timmars sömn. Jag skulle ha möte med min handläggare kl 10:00. Jag åkte ner till stan och satte mig och vänta. Tiden gick och hon kom inte. När jag nästan hade väntat i en timma så tänkte jag, att jag stannar till kl 11:00 sen går jag. Kan ju inte sitta där hela dan. Men då kom hon. Jag frågade varför det tog sån tid, då ursäkta hon sig och sa att hon hade gett mig fel tid. Hon trodde att vi skulle träffas kl 11:00. Men aja, hon är så snäll och trevlig så den långa väntetiden gjorde mig inget. Vi satt och pratade en stund och nu är det bestämt att jag ska börja plugga. Det känns riktigt skönt. Detta ska bli kul! :) Nu är jag hemma igen och känner mig lite hungrig. Men jag ska ta mig en kopp te, och senare ska jag laga lasagne. Mmh, det ska bli så gott! :D

Kommentarer
Postat av: Skofteby-Tyson

Jag kan förhöra dej på läxorna Hannah .Bra att du ska börja läsa på gammla dar.Kram på dej.

2011-10-06 @ 14:03:19
Postat av: Hannah

Haha, jag tror inte du kommer kunna hjälpa mig med det pappa :p Men tack ändå. Puss <3

2011-10-06 @ 16:38:39
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0