Fy fan vilken natt!

Tur att jag är ledig idag för jag hade absolut inte orkat gå till jobbet. inatt vaknade jag flera gånger efter ett par hemska drömmar. Det var inte direkt några mardrömmar, men riktigt obehagliga. Somnade om och vaknade senare av att jag hosta så extremt mycket. Jag hosta soppas så att jag fick vända mig och kräkas på golvet. Då väcker jag Lisse som springer till toaletten och hämtar en hink till mig. Sen har jag sovit tills nu. Usch va dåligt jag mår! Den här jävla förkylningen går inte över! Och nu har jag haft en riktigt sjuk(lig) natt. Men jag har bestämt, nu ska jag inte jobba föränns jag är frisk! Jag måste kurera mig!

Kommentarer
Postat av: S

Hallå mår du bättre? Nu har det varit tyst längre..

2011-11-05 @ 14:05:40
Postat av: Anonym

Ring mig, blir orolig!!!!

2011-11-13 @ 03:55:26
Postat av: Hannah

Jo jag mår allt bättre. Men förkylningen kommer och går.

2011-11-14 @ 16:14:38
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Hannah

Vem ska jag ringa? (Inget namn)

2011-11-14 @ 16:15:14
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0