Vill ha...

Ont i magen har jag. Mätt som satan. Har ätit massa porotos idag.
Och det var jag som fick laga det, som jag sa. Men lika bra det.

Nu har jag sån lust att sitta och spela Sims 3 med en snus under läppen.
Men denna datan är för seg och dålig för spel överhuvudtaget, och snus har jag ingen. Tråkigt!

Något jag gärna skulle vilja ha med är en systemkamera. Jag älskar att ta kort. Då hade jag kunnat gå ut och fota tills mitt finger går av. Jag har ju en digitalkamera, men det är ju inte lika kul när inte bilderna blir så bra. Det finns ju mer funktioner och inställningar på en systemkamera, och bilderna blir ju så mycket bättre. Så det är något jag måste ha i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0