Ärligt, vad är det för fel på mig!?

För det första så har jag sovit dåligt hela natten. Eller ja, sovit speciellt mycket har jag inte gjort. Jag har mäst vänt och vritt mig bara. Sen när jag kommit till ro och fått lite sömn, då ringer väckarklockan. Och då känner jag att jag har så himla ont i nacken. Så nackspärr har jag nu med. Va fan! Så jag fick ringa och sjukanmäla mig idag. Jag gillar inte att vara hemma ifrån jobbet, men vad ska jag göra!? Plus, nu har jag varit sjuk ett tag. Det kommer och går hela tiden. Igår kände jag mig bra, men nu när jag vakna så kände jag mig krasslig i halsen. Kan det vara sängkläderna? Jag byte ju dom dock senast igår, men måste jag kanske tvätta kudde och täcke med?

Jag sitter och tänker på min kära mobil med som är på lagning. Måste ringa sen och kolla om den är klar snart. Lite jobbigt utan mobil faktiskt. Hoppas bara den blir fixad så att den är som den ska. Jag har tydligen jävligt otur med att få mobiler som inte funkar. För det är inte jag som förstör dom. Jag är ganska försiktig med mina saker. Tappar dom inte i golvet o.s.v. Dom bara slutar att fungera av sig själva. Jävla skit saker!

Nu väntar jag på att Lisse ska vakna. Hon ska på jobbintervju senare idag. Så jag håller tummarna för att det ska gå bra för henne. Hon har varit lite nervös för detta, men jag tror att hon kommer klara det fint.

PROSIT!

Kommentarer
Postat av: S

Köp desinfections medel från apoteket som du tvättar dörrhantag med osv. Byt handhanduken i badrummet. Sedan träna en gång i veckan, försök äta regelbundet. Köp vitaminer :) Ät Bananer! Sov när du är trött, när du kan. Läs en bok innan du lägger dig så kroppen och sinnet varvar ned :) ta en lång promenad med hunden innan du lägger dig så blir det nog ordning.Hoppas du mår bättre snart!

2011-11-15 @ 10:22:40
Postat av: Hannah

Ja det hoppas jag med. Gillar inte att vara sjuk :( Men det går nog över snart :)

2011-11-15 @ 11:00:35
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0