Aldrig någon ro

För en gångs skull så var jag trött nu på kvällen. Jag låg i soffan och somnade till filmen The Knowing som gick på tv. HÄRLIGT tänkte jag! Då är det bara att lägga sig i sängen och sova. Men nej, så lätt var det inte. Så fort jag lagt mig i sängen kunde jag inte koppla bort ljudet som kommer ifrån våra grannar i lägenheten över oss. Det är ett surrande ljud, som en fläkt. Och jag klarar inte av det. En tickande klocka kan jag somna till, men inte det här. Det tränger in i mitt huvud och ger mig även huvudvärk. Lisse var snäll och gick och hämtade öronproppar till mig, och det hjälpte. Men min trötthet var borta. Jag kan ju inte somna om nu. Jag kan höra ljudet även nu, här i vardagsrummet. ÅÅÅÅHHH, jag blir galen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0