Söndags kalas

Idag åkte jag hem till min bror i Munkedal på kalas.
Hans Karina fyller 31 år.


Jag och Loca i mammas och pappas bil på väg dit.



Födelsedagsbarnet Karina
.



Folket väntar på mat...
Viktor och Lisse.



Rick och Nettan.



Pappa och Violet.



Mamma och Lilly.



Dags för mat.
Det bjöds på smörgåstårta...



...och chokladkaka med hallonsås, glass och vispgrädde.



Nu är alla mätta och belåtna.



Karina öppnar sina presenter.



Oliver och Lilly hoppar omkring.



Violet leker för sig själv
.



Min vackra storasysster med lilla Ricky i magen
som ska ploppa ut om ca 5 veckor.




Det har varit en mysig dag.
Men nu ska jag lägga mig i soffan en stund.


Ha en bra söndagkväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0