Kan det vara utomjordingar?




Sent på nyårsafton började det falla tusentals döda fåglar ner från skyn i Beebe, Arkansas, i USA.
Dom trodde att stress p.g.a raket smällandet var orsaken.
Eller att dom var sjuka.
Men någon stress tror jag inte på.
Det har ju aldrig hänt något liknande förut vid nyårs firandet.
Och en sjuk fågel skulle sitta och kura ihop sig någonstans, 
inte orka ha kraft för att ta en flygtur.

Sen hände samma sak här i Falköping, Sverige igår.
Flera hundratals döda fåglar hittades.

Och nu en tredje händelse i Louisiana, Usa,
 där flera hundratals fåglar också hittades döda på marken.

Så, vad har hänt?
Sen jag hörde om det i Arkansas så har jag trott att fåglarna
kan ha flugit in i något, något osynligt, som ett rymdskepp.
Ja precis, an alien ship!

Jag tror på att det finns andra levande varelser där ute någonstans.
Folk som tror att vi människor och allt annat levande på våran jord är dom
ända som finns i vår oändliga rymd, är ju bara rakt av dumma!
Det finns 8 planeter (en med liv på som vi vet) runt våran sol,
våran sol som är en tjärna.
Bara en av alla tjärnor som finns!
Men ändå är folk trångsynta och troligen ganska IQ befriade
som inte änns kan tänka sig tanken
att dom kanske inte är störst, bäst och smartast här i unirversum.

Så det är iaf vad jag tror kan vara anledingen till detta mysterium
som har hänt dessa fåglar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0