It was only just a dream :(

Imorses vaknade jag ovanligt glad...
Jag drömde att jag hade fått ett barn, en son.
Trots att pappan är mörkhårig, så blev han en blond liten ängel.
Den vackraste ängeln jag någonsin sätt!
Och den bästa stunden med honom 
var när han satt i mitt knä med ryggen mot mig,
böjde sitt lilla huvud bakåt
och tittade på mig med sina tindrande ögon och log.
Känslan jag kände var obeskrivlig!
I min famn hade jag någon som jag hjälp till världen.
Någon som behöver mig och ser upp till mig.
Någon som älskar mig ovillkorligt.
Och han var min, bara min.
Min Vincent!

Jag har känt mig så tom på sistone,
är det ett barn som fattas i mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0