Solig vinter dag!

Det har varit så fint väder idag! Solen har verkligen värmt.
Så jag och Lisse tog en promenad med Phoenix.


Idag behövde jag inte ha någon jacka på mig.
Men jag är ganska hårdhudad och brukar tåla mycket.





Lisse och Phoenix, på väg till hundgården.



Phoenix springer lyckligt omkring.




Lisse tar en cigg innan vi ska till Netto och handla lite...


...det gör jag med.


Phoenix är jätte glad att vi är tillbaka från affären.



Efter det gick vi hem och sedan kom Alfredo på besök en stund.
Det var roligt att träffa honom och prata lite.
Det var länge sen man sågs känns det som.

Men nu ska jag kolla på tv och hoppas att Lisse snart kan laga mat idag som hon har lovat.
Idag blir det pasta carbonara.


Kommentarer
Postat av: Lisse

Sååå fin han e min pojk! :D

2011-02-09 @ 20:45:33
Postat av: Lindi

Jätte fina kort på dig Hannah och riktigt snygga kläder :)

2011-04-04 @ 03:54:21
Postat av: Hannah

Tack så mycket Lindi :)

2011-04-04 @ 04:18:08
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0