En lång dag!


Jag somnade runt 05:00 inatt.
Så när väckarklockan ringde 08:30 ville jag inte gå upp.
Jag satte om alarmet och fick "sova" tio min till. Men jag var lika trött ändå.
Men jag var tvungen att gå upp. Jag måste göra saker idag.

Först hade jag tid för att ta cellprov 09:45.
Lite svårt var det dock att hitta dit, men jag kom rätt till slut.
Nu ska jag få vänta några veckor på provsvaren.
Men jag hoppas att allt är som det ska.


Trollhättan är lugn denna torsdags morgon


Efter provtagningen hade jag tänkt att stanna kvar i stan tills jag skulle på mötet på AF kl 13:00
Så innan jag åkte hemifrån försökte jag komma på grejer jag kunde göra medans jag vänta i tre timmar.
Men Lisse ville åka ner och bli bjuden på mat, så det fick bli så.

Vi bestämde oss för att äta Thai mat såklart på Phasa Thai.
Men bufeén öppnar inte förens 11:00,
 så vi gick in på Max för Lisse var så hungrig och jag var sugen på något sött.


Lisse njuter av sin lilla hamburgare


Min mjukglass med jordgubbstopping


Sedan gick vi till Phasa Thai.

Lisse med sin goda mat


Jag testade en kycklingsoppa som inte var så god


Massa gott


Frukt och oliver måste jag bara ha


Vi satt där i typ en timma men när det började komma in mycket folk och det nästan inte fanns något bord kvar, så kände vi att vi måste nog gå.
 Och det ville nog personalen med :) Haha.

Vi gick till biblioteket för att hålla oss varma innan jag skulle till AF.



Det informationsmötet jag sen gick på var inte så långt, som tur va.
Men ganska onödigt tycker jag. Vissa måste nog ha fattat noll!
Tur att jag redan visste lite innan, annars hade man sätt ut som ett stort jävla frågetecken!

 Sen åkte jag hem och vilade mig lite innan jag skulle jobba kl 16:00.
Gud! Jag var så trött. Jag ville verkligen inte gå!
Men jag jobbade till 21:00.
Sen har jag kollat lite på tv och nu sitter jag här, pigg som vanligt.
Det är sjukt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0