Happy day :)

Idag har verkligen varit en bra dag.
Det började med att jag somnade tidigt igår. (för en gångs skull)
Så jag var utvilad, pigg och på bra humör när jag gick till jobbet i morses.
Och varmt som satan har det varit med. Sommar värme.
Gud, jag älskar detta! Härliga vår.
Hoppas det är lika gött på min födelsedag. För då vill jag grilla! :D



Jag tog med mig några stora sopsäckar från jobbet
så att jag kunde göra i ordning på baksidan idag.
Och när jag kom hem så var Nathalie här :)
Gött, då kunde jag få lite sällskap när jag vårstäda där ute.




Lisse och bröst hjälpte till lite grann.
Men satt för det mästa och kollade på. (min rumpa)

Två tuffa brudar. Haha :P



Sen har jag ätit god mat och mått allmänt bra.
I feel good när jag har något att göra. Jag behöver det.
Rastlöshet dödar mig.



Något bra jag läste idag...
''Rödluvan lyssnade inte på sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood var en tjuv, Tarzan gick utan kläder och lekte apa, Snövit levde ihop med 7 män (den slampan), Pippi jagades av soc och Emil söp sig full i unga år.
Det här växte jag upp med, så klaga inte på hur jag har blivit.''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0