Vår nya bäbis!


Anubis har ju nyligen fått en kull med kattungar.
Men det är inte hennes första.
I den förra kullen fanns det en liten hona som Lissettes föräldrar fick.
Den har för länge sedan vuxit upp och redan fått två kullar själv.
Och i den senaste så fick hon två bäbisar och en var så fin.
Den är vit med orange rygg. Precis som Phoenix!
Så jag sa, den måste jag bara ha!
Jag har alltid velat ha en helvit katt.
Men att den hade samma färger som Phoenix var ju bara för bra.

Och igår kom älsklingen hem med våran nya son! :D








Jag har inte kommit på något namn till han ännu.
Men namnet ska ha ett S i någon stanns.
Jag får fortsätta klura på det...


Kommentarer
Postat av: Loca a.k.a Hannah Lover

Han e sååå fin våran baby!! ;D så glad ja e med våran familj ;)

2010-09-30 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0