Vår 6 års dag! :D

Igår den 1:e september så firade jag och min älskling Lissette
6 år tillsammans!

Här är lite bilder...


Älsklingen och jag på kina resturangen. Funderar på vad vi ska beställa...


Lisse beställde en kyckling och nudel soppa som förrätt.


Jag tog en hajfenssoppa.


Sen kom varmrätten...


Kommer inte ihåg vad Lisses rätt hette men den var god.


Jag tog plankstekt kyckling med kinesisk vitlökssås.


Nu är det bara att hugga in!


Börjar bli mätta.


Men för att lugna ner magen så får man dricka lite
och äta lite efterrätt såklart!


Lisses friterad banan med glass.


Jag tog bara en vanlig glass med fruktsallad.


Det var en god och mysig middag!



6 år har gått, men vi är fortfarande lika kära :)



Nu är vi påväg hem, mätta och belåtna efter våran dejt.


Nu är det dags att byta om och slänga sig i soffan och mysa till lite film...


Det blev först The Bounty Hunter och sen Clash Of The Titans.
Båda filmerna var riktig bra!
Men vi har en film kvar, Remember Me, som vi ska kolla på senare :)


Jag älskar dig min älskling! Det finns ingen bättre än du!


Och grattis till min underbara mamma som fylde år igår!
Jag älskar dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0