I'd rather be dreaming...

För några timmar sedan gick jag in i sovrummet och la mig för att sova.
Men tro fan att jag inte kan somna!
Jag ligger nog där rätt länge innan jag beslutar mig för att sakta
och tyst smyga ur sängen så att inte Lisse vaknar. Det gick!

Jag har för mycket tankar i huvudet. Så mycket jag vill göra.
Det är klart man inte kan sova då!


Jag kollade Facebook och såg att dem har bakat
hjortron-rulltårta på Ekmans bageri.
Och gud så sugen jag blev på det. Hjortron är så gott!
Bara måste ändå dra dit någon dag och köpa mig den där smörgåstårtan med räkor som nu var så länge sedan jag åt.

Man ska njuta av det goda, även om det är dåligt för dig!


Men nu ska jag spela lite och sedan lägga mig i soffan
 i hopp om att få somna framför tv:n ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0