In pain!

För någon vecka sedan efter en rolig utekväll
råkade jag trampa på krossat klas.
Jag kände en liten öm bula i hälen, men inget mer än så.
Men nu igår kväll började det värka som bara fan i hela hälen!
Jag la mig för natten och hoppades på att det skulle gå över till idag,
 men icke!
Det gör ont som faaan och jag kan inte gå på foten.
Älsklingen ringde vårdcentralen men dom tog inte imot några mer samtal idag så vi får vänta tills imorgon!
Buhu for me!

Imorgon åker Vanessa hem till chile igen och idag är sista dan
 vi kan se henne innan hon åker.
Nu kanske jag inte kan träffa henne för jag är handikapad och inte kan gå!
Men vi kommer sakna dig Vanne!



En riktigt rolig och underbar kväll med the gang! :D

Mer bilder finns på min FB...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0