Vaken igen! :/

Igår sov jag inte på hela natten, så jag var vaken ända tills kl 6 eller 7
igår kväll. Sen somnade jag i soffan.
Då bärde min sköna böda in mig till sängen
så att jag kunde få sova ut ordentligt.
Hon är ju för go, ibland. :P
Men jag vaknar av att en kattunge skriker som bara fan.
Lisse värkade inte göra ngt åt de så jag fick gå upp.
Då hade Lisse gått ut med hunden och lämnat en av Anubis kattungar
ensam i vardagsrummet.
Så den var ledsen och skrek efter dom andra.
Men va fan!
Nu vaknade jag p.g.a den jävla ungen,
och klockan kan inte vara så mycket ändå.
Nä, såklart inte. kl är ffs 03:00 på natten.
Ååh! Jag som äntligen hade somnat.
Och nu är jag uppe igen och pigg som vanligt.
Mina planer på att ändra mina sömnvanor gick åt skogen.
Tack älskling!


Och mer snö har det kommit.
Nu har det snöat konstant i snart ett dygn.
Me like! ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0