Sjuk


Jag hatar att känna att kroppen inte orkar med vardagen.
Tung att lyfta, tung att bära.
Svårt att ta ett endaste andetag.
Men det går som tur över i sinom tid...


Min lilla gay Mannuella fyllde ju år här för ngn dag sen.
Och han hyrde en lokal där det var fiesta.
Det var kul! :)
Har tatt lite bilder som jag väll får lägga upp sen när jag har ork till de.
Grattis igen Manny! :D


 Igår skulle jag sprungit 8 km med några i min familj
på Åkes poängterräng.
Men natten till söndagen fick jag migrän.
Och sen började halsen göra ont, sen tät i näsan och nu är jag sjuk.
Jävla otur! Jag älskar att tävla!
Även om min kondition inte är den samma ifrån mina sportande år
med fotboll, innebandy, wolleyboll och allt annat.
Så vill man ha den där utmaningen. Den sköna adrenalin kicken.
Och att få kämpa så hårt man bara kan!


Fan! Jag saknar att få röra mig som jag gjorde förr.
Jag vill hålla på med ngt igen. Men nu vill jag testa ngt nytt.
Jag har funderat på kickboxning. Det skulle passa mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0