Rastlös...

Usch! Jag har inget att göra.
Sitter här mitt i natten/tidig morgon och kan inte sova.
Som vanligt! *Pust* :/
Har lust att städa eller ngt,
men vill inte väcka my sleeping beauty
som ligger i sängen och sover så sött.

Har suttit och kollat videos på en tjej som är hel skön värkligen.
I really like her! She's sooo funny! :D
And a asian girl. Mmmh, me like! ;)
Fan, hon borde bli komiker!
Kolla in henne -->
JLovesMac1

När jag inte har något att göra
så brukar jag faktiskt ibland sitta och sminka mej.
Men underligt nog så är mycke av mitt smink borta!?
I wonder where it went? :s
Lissette har ju inte nallat det ifrån mig iaf. Tror jag. :P
Men jag kan inte springa runt och rota efter det nu.
Då stör jag la min sovande skönhet. :)

Nä, jag får lägga mej i soffan lite och kika på tv tills jag blir trött.
Det är ett bra sömnpiller för mig :)

Good night lovers! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0