Mysig dag!


Älsklingen vaknade tidigt av att det ringde.
Och det var en kvinna som gav besked om att Lisse
hade kommit in på kursen hon hade sökt till.
Så snart ska hon börja studera i Lysekil, till stentekniker!
Är så glad för din skull älskling! :D

Senare var det dags att åka ner till stan och möta Lina
som vi inte sett på så länge, och hennes lilla bäbis Melanie. :)
Manny kom också. Vi åt och satt och tjöta och hade det mysigt.


Fina lilla Melanie ligger och sover så sött :)



Älsklingen hade behov av att tafsa lite ;)


Lina och jag :)


Lina och Lissette :)


Där är Manny :P


Dags att gå hem...



Lina gick hemmåt och vi bestämde
att vi skulle komma hem till henne någon dag
så vi kunde få va lite med Melanie, för hon låg ju och sov hela tiden.
Man vill ju gosa lite med bäbisen! :) 

Vi åkte hem och Manny följde med.
Sen kom Lisses systerson Nikita och dom satt och kollade på film.
Manny var trött idag så han åkte hem tidigt.
Så efter filmen satt Lisse, Nikki och jag och spela Mario kart på Nintendo wii.
Lite svårt för Nikki i början, men han lärde sig efter en stund.

Nu är det bara jag och Lisse kvar efter en mysig dag med nära och kära.
Ska sätta mig i soffan brevid min drottning och gosa lite med henne!

Goodnight everybody! :D



Kommentarer
Postat av: Loca a.k.a Hannah Lover

Hehehe sugen på tafsa lite hihihihi :P Fin du ock lina blev på kortet :D

2010-11-22 @ 21:55:17
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Loca a.k.a Hannah Lover

Melanie e sååååå fin!

2010-11-22 @ 21:55:59
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hehe :) Tack älskling. Du blev med fin som vanligt :) Ja Melanie är ju så underbart söt! :D

2010-11-23 @ 16:29:58
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0