Welcome home Bobo !


Jag har inte bloggat på några dar nu för jag har varit upptagen med att gosa med min älskling som äntligen är hemma! :D Åh gud va gött det är! Har saknat min sockertopp så himla mycket!
När hon kom hem fick hon massa gott som jag hade gjort i ordning. Hennes sallad såklart, lasagne, bärpaj till efterrät och goda drinkar, margaritas och rosa pantern. Det var supergott och hon var jätte nöjd.
Och jag fick fina presenter med. Ett jätte fint rosa halsband med matchande örhängen, en klänning och lite smått och gott. :)

I lördas hade vi en liten välkommen hem fest för Lissette hemma hos Nathalie, och det va riktigt roligt!
Jag tog massa fina och roliga kort. Sen dagen efter la jag in korten på datan. Och så fick jag för mig att jag skulle föra över några mappar med kort till "Hannahs map" men då gjorde jag fel, så dom mapparna med massa kort blev bara kopior av dom riktiga mapparna. Och så var jag så dum att jag slängde orginalen. Så sen när jag försökte se korten så gick det ju inte! ÅÅÅHHH!! Fan, nu är alla dom korten borta! Jävla piss! Men men, jag kan nu inget göra. Minnena finns ju ändå kvar! :D

Nyss käka vi lite god mat, kebabpizza och hamburgare. Mmm gött!
Och nu är min älskling ute med hunden och köper godis. Så det blir mys framför tv:n ikväll! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0