Sömnlös natt...


Sitter och lyssnar på John Mayers nya album Battle studies.
Den skönaste skivan jag hört på länge. Han har en röst som man blir förälskad i,
och låtar som får mig att drömma mig bort till en varm och solig sommardag,
liggandes på en gräsplätt med hörlurarna i öronen. 
Få varm vind smekandes på kinderna och känna tidlöshet och frid.
Det finns inga hinder man inte kan komma över. Allt kommer att gå bra.



Jag har inte sovit på hela nattan men ändå så känner jag mig nyfödd och full av liv.
Solen skiner och det ser ut som att det blir en riktigt bra dag.
Dock är det fortfarande mycket snö ute men just idag gör det absolut ingenting.

Jag är pigg och rastlös och känner att jag behöver göra någonting.
Först ska jag dammsuga, för det har jag inte gjort sedan innan jag blev sjuk,
och det är verkligen hår överallt. Så det ska bort.
Men då måste jag tömma påsen i dammsugaren och använda den igen.
(Har tyvär inga mer kvar) Men det är en tygpåse så det ska gå bra.
Sen ska jag nog damma lite, diska, duscha, göra mig iordning och boka tvättid.
Då har jag fått lite gjort. Sen ska jag kolla om Manny är vaken och vill möta mig i stan,
för där ska jag handla lite. Ännu något gjort.
Sen blir det nog att ta det lugnt, för det kommer jag behöva efter en dag utan sömn.


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Du far visa mej latarna nar ja kommer hem... saknar dej ! Nar ja kommer hem kommer du inte va lika rastlos langre hoppas ja... :D

2010-03-05 @ 02:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0