Segt!


Min kära flickvän skulle ha kommit hem i morgon. Men det har tyvär blivigt en dag försenat. Så hon kommer hem på torsdag ist. Tråkigt! :( Har ju sätt fram imot att få se henne i morgon, har ju väntat så länge på detta. Men men, man kan inget göra.
Bara hon kommer hem så är jag nöjd :)

Idag var sista dan på mitt vikariat. Lite tråkigt :( Gillar att jobba där, på just det planet.
Så nu kommer bemmaningen börja ringa igen. Orka!
Vill ha ett schema så jag vet när jag ska jobba.
Gillar inte när dom ringer sådär halv 7 på morgonen och frågar om jag kan jobba kl 7,
 eller t.o.m kvart i 7.
Ne, jag vill veta iaf minst dagen innan.

Är lite trött nu, har jobbat tre dagar i rad, 7:00-20:00 !
Men jag ska lägga mej en stund i soffan och spela lite Final Fantasy X (10)








Kommentarer
Postat av: favorit-släkting

snyggt med blondt hår, nytt?? och eran hund är så finfinfin. snart kommer lisette heeem! jag är gnällig för att mikael ska vara borta en vecka fr.o.m söndag. så förstår att du saknar lisette nu efter den här långa tiden. pussss

2010-03-10 @ 00:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0