Last day...


Söndag... och sista dagen innan sommar-jobbet börjar.
Ledigheten gick fort. Men känns gött att få börja jobba efter schema.
Och kul att jobba med älsklingen i år igen.
Tyvär kör vi inte samma helger men någon gång då och då kommer vi att få jobba ihop iaf :)
Jag börjar imorgon och Lisse skulle ha börjat nästa vecka,
men hon fick mera dagar så hon börjar redan på tisdag.
Haha, det blir ingen ledighet utan mig älskling! :P
Men detta ska bli roligt! Ser fram imot min första dag på jobbet, igen.


Nu funderar jag på att spela lite medans min älskling är flitig och fixar med kläderna vi tvättade förut.
Jag tror bestämt att hon slänger lite av sin samling tyg-traser med. Hoppas!


'Sann kärlek kan inte döljas'




Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca

Hihihi fint inlägg idag baby :D ock jaaa jag jorde mej av en heeeel del idag , tror de blev drygt 5 kilo plagg som ja rensa :D Älskar dej hjärtat! <3

2010-06-21 @ 01:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0