Kungligt bröllop!


Tyvär är det tråkigt väder idag. Och jag som ville ha en varm och mysig helg.
Men man får la mysa lite inomhus ist då. Det går ju lika bra de. :)



Men idag är en stor dag för sverige. Eller för Europa/världen över huvudtaget.
Kronprinssesan Viktoria gifter sig!
Många har väntat på detta och sitter nu hemma i tv sofforna
och bara väntar tills ögonblicket då prästen förklarar dom man och hustru!
Jag ska med sitta och små titta. Det är ju ändå våran blivande drottning!
Men är det bara jag som tycker att han Daniel ser lite små skum ut
och kanske har en baktanke med att vara med Viktoria!?
Usch! Jag hatar sliskiga stekare. Och han ser ju ut att vara kungen av dom alla.
Men men, om Viktoria känner sig lycklig med Daniel så hoppas jag dem all lycka i världen!





Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca

Aaaa duuuu vem vet hur han e egentligen men hoppas åxå på att han gör henne lycklig de förtjänar hon.

snyggt du fixat din blogg Älskling! Älskar dej

2010-06-21 @ 01:51:24
Postat av: Micke K

Kul att du tycker som jag :) Många gnäller ju om att vi faktiskt har ett kungahus och att det kostar onödiga pengar, men jag anser att det är vår rätt och även vår historia som vi har att vårda. Då får det kosta vad fan det vill. Ingen gnällde under alla dessa år då vi betalade ohyggliga summor av skattepengar till kyrkan, och ingen verkar förstå att mycket mer pengar går till att ta hand om folk som kommer hit och missköter sig så kapitalt att skattebetalarna får pynta ca 4500:-/dygn på dessa interner som vår regering och svenska folket varit så noga att låna in från andra länder.



Fram för kungahuset, för jag är rojalist in i själen! :)

2010-07-02 @ 16:37:19
URL: http://balansakt.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0