Ledig! Fy va skönt.


Vaknade av att älsklingen kom och la sig i sängen och gosade lite, efter att ha gjort iårdning sig för att gå till jobbet. Synd om henne när jag själv kan sitta här och bara ta de lugnt och njuta av ledigheten.
Tänkte att jag skulle titta på Gossip Girl, börja om från första avsnittet och jobba mej uppåt så långt jag hinner och orkar.

Igår var vi på bio, jag och bobo :)
Vi kollade på Twilight saga, eclipse, och den var riktigt bra!
Men jag kan stolt säga att 1:a filmen är fortfarande bäst!
Där själva kärleksagan börjar. Usch vad bra den är. Har säkert sätt den mer än 5 gånger och kan fortfarande se den och njuta som att jag såg den för första gången.



Me and my bo innan bio:n



Ska lägga upp juni bilderna sen på Facebook, om jag hinner.
Annars gör jag det ngn annan dag för jag är ju ledig!
Men nu blire lite gossip på hög nivå!

Chao !


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aaaa de va jätte kul o gå på bio baby , fast synd för mig som hade en giraff framför mej :P hehehe

2010-07-02 @ 22:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0