First swim of the year


Dagen har varit helt underbar!
Bad var planerat, och vad kan sitta finare än strålande solsken
och värme med vind som fläktar!?
Först var det tänkt att ta en cykeltur till sjölanda.
Men suget för en fika på Slusscaféet lockade mer.
Så det blev en trpp ner till gamledal istället :)

En fin dag då både jag och Lissette var lediga.
Så vi passa på att njuta rejält :D




Underbart!


Jag och min Phoenix :)


Det var så gött att bada!


Vackra hund.


Min söta chilenare ;)


Blöt och ruffsig :)


Jag älskar sveriges natur!


Min räkmacka of course ;)


Älsklingen ville ha bakpotatis med räkröra. Mumma!


Phoenix och Lisse påväg hem.


Han fick springa lite med mig med :)



Plockade lite av våra mogna jordgubbar på baksidan. Sött är gött!


Sommaren är gudomlig!




Kommentarer
Postat av: Loca a.k.a Hannah Lover

HEHEHE fina bilder du la ut baby.. :D ja e nästan snygg på alla :P hehehe Ne nu ska ja jobba o du ska va hemma o gotta dej! Älskar dej!!!

2010-07-08 @ 12:04:19
Postat av: Anonym

Underbara bilder..

2010-07-10 @ 16:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0