Tredje gången gilt?


Är ledig idag och kändes gött att få sova ut. Men riktig så blev de inte. Jag vaknar vid halv 9 tiden och hör massa oväsen från våran uteplats. Är det någon som försöker göra inbrott eller försöker sno något därifrån? Jag går upp ur sängen och tittar ut. Då ser jag massa snö falla ner, stora snö bollar. Jag tror dom skotta av snö från takat eller något. Men synd bara för mina grannar, för när dom kom te deras uteplats så förstörde dom takat till deras uterumm som dom har byggt. Undrar vem som får stå för dom kosnaderna.
Men jag gick och la mig igen och somna om, men det skulle jag nog inte ha gjort. Jag drömmer ännu en gång en hämsk drömm. Det är tredje gången sen Lissette åkte. Brukar inte drömma så när hon är hemma. Och drömmarna handlar alltid om samma sak, bara olika platser och olika personen. Det känns som att de kommer att hända på riktigt. Som att mitt undermedvetna försöker förvarna mej. Men jag hoppas och önskar att det aldrig blir så!

Nu ska jag kolla min facebook, sen ska jag ta mej en dusch. Sen ska jag dammsuga, lägga in ren disk i skåpen och diska det som ligger i diskon. Kanke också moppa golven. Får se om jag kan boka en tvätt tid med. Men efter allt jobb ska jag försöka hitta lite godis och sitta å slappa framför tv:n!


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

De kommer aldrig att bli sa :) alskar dej mer an allt!

2010-02-16 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0