Torsdag...


Torsdag, och snart är det helg och då är jag ledig. Gött! Jag tror nog inte jag ska göra ngt speciellt, förutom att jag ska till syrran på söndag för min systerson Viktor fyller 16 år. Det känns som det inte va länge sen han va en blond liten pojk. Han är en bortskämd men väldigt duktig tonåring. han gör inga dumheter alls. Min syrra har haft riktigt tur mad honom. Men det blir la andra bullar med tjejerna sen när dom kommer upp i den åldern. Men då kommer jag och läxar upp dom lite!

Och ute är det fortfarande massa snö, och mer ska det komma. Tar det aldrig slut eller!? Det är den längsta vintern vi haft på år! Men nu vill jag att våren ska komma. Älskar när alla vårblommor börjar komma fram. Vi har iaf Lila och/eller gula Krokusar på baksidan. Men jag vill ha mer blommor så jag ska nog plantera det!

Nu ligger hunden och katterna och vilar. Så sött! Jag va också trött efter jobbet, men känner inte för att vila nu faktiskt. Har dock varit så himla sugen på att spela Sims spelen på PS2, där man kan göra uppdrag. Men har inget av dom spelen, än. Så jag får nöja mej med Sims 3 på datan ist. Så nu får jag avsluta detta och nörda mig med lite Sims! :D


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Hej din sims nooord!



Halsa Viktor grattis fran mej me!!



Hoppas ni har kul! Saknar dej enormt o tanker pa dej hela tiden. Kyss alskar dej!

2010-02-18 @ 20:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0