Sovrummet klart!


Har renoverat sovrummet och det blev klart idag och det blev skit bra verkligen.
Min mamma och jag jobba hela dan igår och några timmar idag å det va jobbigt kan jag säga. Tapeterna var mönsterpassade så kan inte bara skära en våd å sätta upp, måste kontrolera på sidorna så att tapet 1 passar ihop med tapet 2 o.s.v. Men nu är det över och rummet blev otroligt bra ;)

Före...

    

Efter...

   


Annars så är min älskling i Chile och har vart där i snart en månad, saknar henne som bara satan. Synd bara att det är en månad kvar! :( Men du är mitt allt och jag älskar mer än ngt annat!

Plus, jag hämta ut min klänning idag som jag skickat efter, skit snygg! Men inte konsdigt när den kosta 700 kr ;)


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca

Hej hjartat! saknar dej med som satan!!

Lght blev jatte snyggt du e saaaa duktig mitt hjarta! Alskar dej massor!

2010-02-08 @ 00:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0