Sjuk!


Fy fan! Har inte mått bra idag. Har blivigt förkyld och det är inte alls kul!
Kännde mig lite konstig imorses när jag skulle gå till jobbet, men jag tänkte att jag var nog bara lite tröttare än vanligt. Men ju mer tiden gick ju dåligare mådde jag. Jag kände hur bihålorna pulserade och jag kunde verkligen inte andas. Och såhär skulle jag gå hela dagen från 7:00-20:00 !? Nej jag vill dö! Men jag fick gå iväg till apoteket och köpa näspray och värktabletter innan jag hade rast för mina kolegor tyckte synd om mig så dom ville inte att jag skulle vänta tills rasten att göra det. Så jag fick knaprat i mig några piller och sprayat upp frätande syra i näsan och sen vandrat hem på rasten för att vila. Och när jag vilat klart så mådde jag lite bättre. Näsprayen hjälpte, nu kunde jag andas ur näsan igen iaf, men nu rinner det som satan ist! Och så skulle man tillbaka till jobbet också, men det gick allt bra. Jag jobba med Monica på kvällen, så om jag hade varit dödssjuk så hade allt rullat på iaf. Så nu var 1 dag av mina 6 dagar i rad avklarad. Jävla skit bara att jag ska bli sjuk just nu! Undra om jag kommer orka jobba alla dagarna !? Jag får la kämpa på så gott det går. Fan, jag visste att min systerdotter Violet smitta mig när jag passa dom. Men det var la på tiden att jag blev sjuk denna vintern. Hade ju inte varit det än, och jag blir alltid sjuk iaf en gång under vinter-månaderna. Så det var väll min tur antar jag! :(


Nu ska jag betala räkningarna och sen ska jag nog lägga mej en stund.
 Men först ska jag ta en cigg, spraya lite gott i näsan och ta en tablett eller två.


Saknar dig älskling!
Önskar att du va här så du kunde gosa lite med mig och ta hand om mig nu när jag är sjuk! :(



Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Nee fan va jobbigt att du har blivit sjuk , just nu nar du jobbar sa hart axa... :(

Men forsok o vila sa mkt du kan o va inte uppe sa sent pa natterna som du brukar... :P

Onskar att jag var dar hoss dej o kunnat ta hand om dej. Saknar dej me mi amor! Kyss

2010-02-26 @ 21:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0