Onsdag!



Fy va tiden går fort nu känns det som. Nu är det bara ca 2 veckor kvar till Lissette kommer hem. Gud va gött! Saknar att ha någon att städa upp efter. Eller inte! Men det jag saknar är att inte behöva sova ensam. Att kunna somna och vakna upp med min älskling brevid mig. Att kunna hålla om henne när jag vill, pussa henne när jag vill. Saknar allt med henne. Hennes röst, hennes leende, hennes fina ögon. Att ligga och mysa med hennes armar runt om mig. Jag vill att hon ska komma hem nu! Hatar att gå till jobbet och komma hem till en tom lägenhet. Eller ja, tom och tom är den ju inte, har ju katterna och hunden. Men det saknas ju fortfarande en familjemedlem!   Men när hon kommer hem så får hon aldrig försvinna ifrån mig igen! Never, ever!
I LOVE YOU BOBO!


Idag har jag varit ledig. Och det va ju tur för syrran behövde barnvakt åt töserna en stund medans hon var ute på ett ärende. Lilly har varit sjuk och nu har Violet med blivit lite dålig. Och jag tror bestämt att hon smitta mig. Har kännt mig konstig i halsen sedan jag kom hem. Hoppas bara jag inte blir sjuk. Vill inte sjukanmäla mig ifrån jobbet. Och speciellt inte när dom gärna vill ha just mig där. Känns gött att vara lite eftertraktad på sin arbetsplats. Men jag ska ta och dricka lite te med citron i, så får jag hoppas att det blir bättre i halsen.


Och på vägen hem ifrån min kära syster så kunde jag inte sluta tänka på om mitt spel som jag har skickat efter hade kommit ännu. Det skulle ta 48 timmar, men jag kom på att jag beställde ju det på helgen så dom skicka det inte förräns i måndags. Så då skulle det ju komma idag. Men när jag kom hem så såg jag inget spel liggandes innanför dörren. Blev lite deppig då. Men det tog inte lång tid innan det plingade på dörren och rycktes och slets i brevinkastet. DET VAR MITT SPEL! Åh gud så glad jag blev. Jag slet upp förpackningen och slängde in skivan och har spelat fram till nu. Så min dag har varit riktigt bra. Men nu så ska jag chatta med min älskling som sitter och väntar på mig!




Min goda frukost! Smörgåsar med skagenröra och smögenröra.




Hitta några snygga leggings. VILL HA!



Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

gud du ska veta hur mkt av allt de dar jag vill med. Langtar tills jag ar hemma sa jag kan krama om dej och vakna med upp varje morgon med dej vid min sida. Tomt har borta :( Saknar dej sa hemskt mycket .

Kommer aldrig lamna dej igen.. Te amo <3

2010-02-25 @ 06:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0