Lugn helg!


Gud va gött det har varit att vara ledig i helgen. Att få sova ut riktigt! Det har verkligen behöfts.

Igår hade jag myskväll med min gay Manny. Vi kolla på film och käka godis och prata om allt och inget.
Och klockan var närmare 04:00 när han gick hem. Jag var rädd att han skulle försvinna i all snö. Han bor ju i stan, så det är en bit att gå och det snöade fortfarande ute. Så jag skickade sms till honom imorse och fråga om han var levande, och det var han som tur var. Men man vet ju aldrig. Trotoarerna kan man inte gå på för dom e fulla med snö, och sådär himla säkert är det inte att gå på vägen där bilarna kör, speciellt på en lördag när folk kanske har druckit och det är snöigt och halt. Men vad ska man göra när det är halvmeters snö ute och man inte har något annat val.

Och idag var jag hemma hos syrran för min systerson Viktor fyller 16 år idag. Så vi åt tacos. Och sen brylepudding till efterrätt. Eftersom det var Viktor som fyllde år så var det ju han som valde maten, och det får han 10/10 poäng för. Because i love tacos and brylepudding!
 Sen var det dags att spela något också. Det blev brainstorm, och det visa ju bara vilka som har mer hjärna än andra. Jag, Nettan och mamma klådde kärringarna! (pappa, Viktor och Rick) Synd om Viktor bara som inte fick vinna på sin födelsedag. Men sånt är livet!

Jag har ju skickat efter ett av sims spelen till PS2 också som jag var så sugen på att spela, The Urbz: Sims in the city! Och leveransen skulle ta 48 timmar. Så förhoppningsvis kommer det imorgon. Jag längtar!!! 

Men nu ska jag väll nörda mej en liten stund på facebook, sen blir det att chilla i soffan framför tv:n tills det är dags att gå till sängs. Ska jobba imorgon, men börjar inte förräns 12:30. Så jag får lite sovmorgon iaf. Gött, Gött!





Våran cykel försvinner snart!


Kommentarer
Postat av: svenskläraren

behöfts felstavat. Stavas behövs.



2010-02-21 @ 21:44:58
Postat av: Hannah

Haha, rolig du är pappa!

2010-02-22 @ 00:13:15
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Gott att du har umgats med manny , slipper du va ensam jammnt.

Men snart e jag hemma igen o da kommer du aldrig vara ensam igen. Alksar dej o sakner dej massor.

hoppas inte snon ater upp hela sverige innan ja kommer bara.



Kyss din alskling!



Ps. Hakan e ju ba for rolig! Svensklararen hihihi

2010-02-23 @ 19:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0