Lördag...


Idag har jag jobbat, 12:30-21:15, känns gött. Sen såg jag filmen Dante's Peak på tv, en film om ett vuklan utbrott. Jag tycker om filmer där moderjord får lite utbrott som t.ex vulkaner, tornados, tsunamis o.s.v. Och den filmen är den bästa vuklan filmen jag har sätt, hittils iaf.
Och igår såg jag filmen confessions of a chopaholic och fick sånt sug att shopa kläder! Men det får jag nog vänta med tills nästa löning. :P

Men nu ska jag göra mej ngt att äta och kolla på lite Gossip girl ;)


Lite bilder...


Min nya klänning, nice, men snyggare när den sitter på ;)


 
Baksidan, fortfarande massa snö!



Min underbara Phoenix!



Kärleksparet gosar :D



Anubis och Silva ligger och vilar på deras sovplats :)


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Hej hjartat! Jattefina kort du lagt ut , du far ta mera o lagga ut sa ja kan axa folja ditt liv dar hemma...saknar dej meeed enormt mkt o alskar dej som fan! Du o ja for all tid!

2010-02-08 @ 02:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0