Ledig!


Har varit ledig idag, men har ändå haft saker att göra. Vakna, gjorde mej iårdning och tog bussen ner till stan. Skulle lämna in ett papper åt älsklingen på arbetsförmedlingen så varför inte handla lite när jag ändå är på G.
Kollade efter något klädesplagg och skor, men hitttade inget som jag drogs till, så det fick va. Men jag fick iaf köpt hårprodukter, värktabletter och någon lösning till Phoenix öra som har blivigt irreterat. Stackars lilla killen :( Sen fick jag handlat lite matvaror som jag saknar. Ville baka en skit go kaka som en arbetskolega baka på jobbet, och den var så himla go. Så när jag kom hem gjorde jag först Lasagne, och det blev super gott, som alltid ;) Sen fick jag vilat mej lite efter den goa middagen, men så vart de dags för bakningen. Kladdkaka med glasyr i långpanna, bara så jävla gott! Så nu ska jag sitta och njuta av mina choklad bitar och kanske titta på någon film, men sen blir det läggdags för jag ska upp tidigt imorgon och klippa mej! :D





Lasagne, en av mina favorit-rätter.





Kladdkaka med glasyr. Det blev en succé!



Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

MMMMMMMMmm muuumsigt

Va sugen ja blir pa allt de dar!!! aaaah du far gora dom dar kakorna te mej nar ja kommer heeem :D ock lasagnen saklart ha de klart nar ja kommer :P o massa sallad u knooow! Shit saknar dej massvis! din karlek for all tid!

2010-02-11 @ 03:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0