Fredags mys!


Satt och tänkte på min älskling förut idag, och då kom jag på den goda middagen vi åt på Buttlers när vi fira våran 5-års dag. Kött, stekt paprika, potatis klyftor och tjatsikisås! Färska championer ska det också va, men jag hade inga så det fick jag vara utan. Men det va lika gott som det va på resturangen ändå! Jag va ju bara tvungen att äta någon god efterrätt till detta också. Så det fick bli kladd kaka, som jag baka igår, med glass och frukt. Och det lugna min fulla mage perfekt. Det va en underbar fredags middag. Synd bara att min älskling inte var hemma så hon kunde njuta med mej.
Har köpt godis också, så jag har haft en riktig mys kväll. Men nu ska jag försöka sova för jag ska jobba om några timmar, 07:00-21:15. Måste ju vara något pigg imorgon iaf. Men jag jobbar med Monica så det kommer gå super bra!

P.s Älskar dej älskling! Saknar dej och hoppas du har det roligt imorgon! <3




 
Middag!



Efterrätt!



Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Hallluuuu , Herreguud va avis ja blir pa din mys middag! vill axa va dar o ata det me dej :D nu e de knappt 3 veckor kvar tills vi ses min skona! jatte fina bilder du lagt upp! Saknar min familj annu mer nuuuu! Kyss mi amor... Alskar dej nu o for all tid.

2010-02-14 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0