Fredag - slödag!


Idag har allt varit riktigt segt. Gick runt som en zombi på jobbet. Jobba bara 7:00-12:00 men höll på och dö ändå. Trött som satan, huvudvärk, nackvärk plus mensvärk. Inte min dag. När jag kom hem la jag mig och vila och vakna inte förens kl 18:00 någonting. Segt! Så idag har jag inte gjort så mycket. Tittat på tv, suttit vid datan, lagat korvstroganoff, tittat på tv och suttit vid datan. Och nu är kl redan 03:00, så jag får ta och gå och lägga mej. Hoppas bara jag inte är lika seg imorgon. Men det skulle inte göra så mycket ändå för jag är ledig. Gött!




Duscha Phoenix igår så han är ren och burrig.



Och hårig var han!



Silva och Anubis ligger och myser.




Mina tre älsklingar!







I'm bored!



I miss you baby!


Kommentarer
Postat av: Lissette a.k.a Loca a.k.a Hannah Lover!

Hehehe alskar dej alskling , gillade korten!

Saknar dej massor med!

Men snart e ja hemma!

2010-02-20 @ 03:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0