Börja dåligt, men sluta bra!


Somnade på soffan inatt och drömmde en inte så rolig drömm. Förstog när jag vakna att det inte var på rikigt och då kändes det bättre. Men låg en stund och tänkte, men fick sluta annars hade de säkert förstört min dag.
Senare på dagen ringde min mamma och undrare om vi skulle åka och handla mat efter hon slutat jobbet och det ville jag. Hade ändå tänkt ringa och fråga om vi kunde göra de, så det passa perfekt. Fick dammsugit och moppat lägenheten innan vi åkte och handla. Och slösa inga pengar för min underbara mamma betalade min mat. :)
Fick köpt mej hårfärg med så nu har jag färgat håret.

Så har jag väntat på att min älskling ska komma hem och sätta sig vid datan. Hon har sovit hos sin syrra i helgen och dom har inget internet för tillfället så jag har saknat henne i 2 dar. Men nu är hon hemma och jag sitter och chattar med mitt hjärta! Känns som att de va år sen jag såg henne! :( Men nu ska jag börja mitt vikariat imorgon, så då kommer nog tiden gå fortare, förhoppningsvis. :/ Men nu ska jag prata med min älskling och försöka komma i säng snart, för jag börjar kl 09:00 imorgon och jag behöver få sova ut!
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0