Alla Hjärtans Dag!


Nu har jag jobbat helgen och mina två delade turer i rad. Men känner mej inte allt för trött just nu, Fast jag bara sovit någon timme per natt. Och så ska jag jobba imorgon med, 06:45-14:00. Men jag hade häldre velat jobba kvällen. Jag vill inte gå upp tidigt på morgonen, för jag är värkligen ingen morgon människa! Men jag kämpar alltid egenom det, även om jag bara skulle hunnit sova i 10 min innan värckarklockan ringer and its time for work!! Men jag är ledig på Tisdag så då kan jag sova hela dan om jag vill! :D

Och idag är det Alla Hjärtans Dag! Synd bara att Lissette inte e hemma. Men lite tur kanske det är, då slipper jag köpa någon present :P haha! Ne jag skoja. Om min älskling va här skulle hon fått vad hon än ville ha för att jag älskar henne mer än något annat! Men dock är jag lite skeptisk mot Alla Hjärtans Dag, för det marknadsför att man ska visa att man älskar någon just detta datumet. Men man ska la visa sin kärlek varje dag? Man behöver väll inte ett specifikt datum för att ge sin älskade en gåva? Detta är bara påkommet för att ändast tjäna pengar. Men men.. det är väll en "högtid"!

Men nu ska jag ringa min älskling igen!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0