Roadtrip with my father :)


I natt sov jag inget som vanligt...
så jag var uppe och vaken när min snygging skulle till skolan.
Men det är mysigt att få vinka av sin älskling på morgonen.

Lisse är lite trött, men vacker som få :)


Efter att Lisse hade gått så hade jag lite jobb att göra.
Städa och diska hennes disk.
Hon har inte orkat göra det efter skolan,
och jag orkade inte se skiten mer så jag var bara tvungen att ta tag it.
Efter allt var klart tänkte jag lägga mig och vila en stund
 innan jag och min pappa skulle åka och handla mat.
Jag fick vilat ca en timma, sen ringde far min och undrade
om jag ville hänga med till borås och hämta hans nya bil.
Yes of course :)

Den gamla, en Toyota corolla verso.


Den nya, en Honda CR-V


Den nya är snyggare. Så det var ett bra köp!
På väg hem stannade vi och åt lunch
och sen vidare för att köpa mat till hemmet.
Det blev mycket mat för mycket pengar.
Men fan va gött det är när frysen och kylskåpet är propp fullt!

Ne, men nu ska jag lägga mig i soffan
och försöka bli lite trött så jag kanske kan sova i natt.

Får hoppas...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0