Kaffe är gott!

Jag sa nyligen adjö till kvinnan i mitt liv.
Lissette skulle såklart till skolan, och jag var såklart vaken när hon steg upp.
Som vanligt...

Det har nu gått ett bra tag sedan jag sov i min säng.
Ett bra tag sedan jag sov på natten över huvudtaget.
Det börjar bli tröttsamt. Och då är det inte bara jag som tycker det.
Men vad ska jag göra? Om jag inte kan sova, så kan jag inte sova.
Och sömntabletter kan jag inte ta, får då är jag dåsig 1-2 dagar efteråt.
Och det är då fan inge roligt att inte orka lyfta
sin egen kropp i mer än ett dygn.
Åh de, bara för EN natts sömn!? Ne, då kan de skippa.
Slå mig hellre med något hårt i huvet så jag deckar av de tack!




Så nu sitter jag här med en kopp kaffe.
Kaffe, som jag egentligen inte dricker för att det är för starkt för min mage.
Jag tycker det är gott, men min mage håller inte med.
Men det skiter jag i just nu.
Idag ska jag försöka vara vaken hela dagen. 

Kanske kan jag vända på dygnet ikväll!
Let's hope...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0