Julafton!

I år firade vi jul hemma hos min syster för första gången.
Annars brukar vi vara antingen hemma hos mina päron,
 min moster eller min morbror.
Men det kanske är dags för oss, den yngre generationen
 att ta över julfirandet nu.  :P
 
Här är iaf lite bilder ifrån en mysig Julafton!  :)


Massa god julmat!



Öppna spisen som höll än varm efter korta rökpauser.


Min gravida syster och min mamma


Pappa


Syrrans Rick


Systersonen Viktor ser road ut


Brorsans Karina


Moster Marita och Kurt


Karinas älsta son Rasmus


Karinas yngsta son Oliver


Här äts det
(Till vänster, Kusinen Emma med hennes kille värmlänningen + morfar till höger)


Nu är dom mätta


''Barnen'' tittar på Kalle Anka



Dock var inte hela släkten med.
Men vi hade det mysigt ändå! :)

Jag hoppas att alla hade en God Jul! :D


Kommentarer
Postat av: Daniel

Mys!



Ojoj nu blev jag hungrig igen!! gööttt!

2010-12-28 @ 08:37:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Håkan Bergman

Bra bilder Hanna, nästa år hos dej då.

2010-12-28 @ 10:54:48
Postat av: Hannah

Ja pappa, nästa år kanske vi kan knö in oss hemma hos mig :)

2010-12-28 @ 15:31:41
URL: http://hannahbergman.blogg.se/
Postat av: Hannah

Ja det var mycket mys Daniel :) Och julmat är ngt av det godaste. Så såklart att man blir hungrig om och om igen :)

2010-12-28 @ 15:34:06
URL: http://hannahbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0