Ommöblerat...

Jag har velat göra om hemma så himla länge nu.
Går runt och mår dåligt för att det inte är som jag vill ha det!
Så idag på min lediga dag, skicka jag iväg Lisse så jag kunde städa hemma.
Jag gillar att städa ensam, det är bara sån jag är.
Men jag hade inte tänkt att bara städa, jag skulle möblera om också!
Så idag har jag diskat, dammat, dammsugit, skurat golven och möblerat om!

Före...





...Efter





Syns lite dåligt på bilderna hur hela rummet blev.
Skulle vilja kunna ta bredare bilder.
Men sofforna står nu mot den väggen tv:n och bokhyllorna stod innan,
 och tv:n och bokhyllorna mot väggen där soffan stod.
Men det känns som rummet är mer rymligare nu.
Och löpbandet behöver inte vara ivägen och inklämt mellan
den lilla soffan och bokhyllan, nu har den sin egen plats.
Det ända som står kvar på samma plats som innan är databordet,
som är höger om där tv:n nu står.




Jag möblerade om lite i hallen med. Men tog ingen före bild.
Men såhär blev det iaf!

Nu väntar jag bara på att renovera om riktigt!
De vill säga, måla, tapetsera och lägga nytt golv, i nästan alla rummen.
Plus köpa lite nya grejer och slänga ut det gamla.
Men jag får vänta ett litet tag till...


Imorgon ska jag till kiropraktorn och knäcka mig! Wiiiee!!! =D



Kommentarer
Postat av: Loca a.k.a Hannah Lover

du e bäst baby!! Blev så paff när ja kom hem hehehe din fis säger inget heller :) Men de är skitsnyggt nu hemma babe :D o allt e pga av dej..! Älskar dej min sköna böna :D

2010-08-05 @ 18:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0